dilluns, 14 de juliol del 2008

Llibres que viatjaran amb jo

Vet aquí el llistat de llibres que em duré a la maleta...
- Lucy Sullivan se casa, de Marian Keyes (cortesia de my dear sister)
- El cuento número trece, de Diane Setterfield (cortesia de my dear sister)
- Una mujer va al médico, de Ray Kluun (un llibre que ja em va fer ullets en un aeroport i ara, al final, he caigut)
- En algun altre lloc, de Gabrielle Zevin (cortesia de my dear sister, regalat per jo. Correcció: NO regalat per jo, que se'l va comprar a Lleida -o almenys això diu ella!-)
- La clave Gaudí, de Esteban Martín y Andreu Carranza
- Islas Griegas, Guías Visuales El País Aguilar (que me’l vaig comprar amb uns dinerets extres)
- Griego para viajar, de El País Aguilar (que també vaig comprar amb els mateixos dinerets extres)
- Creta. Viaja Mejor, paga menos, Anaya touring Club (ídem dels dos anteriors)
- Top 10 Creta, Guías Visuales Top 10, El País Aguilar (que me’l varen dur els Reis Mags)
- Griego de Viaje (cortesia de na Consuelo)
- Greek, phrasebooks, Lonely Planet (cortesia de na Consuelo)
- Mini Diccionario Oxford Inglés (que va viatjar des de Canadà fa ja un parell d’anys)
I estic pensant, només pensant, dur-me “1080 Recetas de Cocina” de Simone Ortega.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

En algún altre lloc me lo compré en Lleida!!!!!!!! Quina memoria, sis!!!

illa ha dit...

En serio?? Hubiera jurado que te lo regalé yo....
Quin desastre....