dimecres, 12 de novembre del 2008

Bestioles (III)

Ja he xerrat per aquí de les bestioles felines i les bestioles invertebrades que envolten el meu dia a dia cretenc. Avui toca xerrar de bestioles canines.


Na Marsha és la cussa de’n Dimitris, un dels veïnats dels apartaments on visc. Han estat vivint durant tot l’estiu aquí, però tot d’una ha arribat Novembre han tornat a la ciutat. Na Marsha és un cussa tan guapa com pardala: sempre, sempre, sempre em lladra com si fos la primera vegada que en veu. No em reconeix després de tant de temps vivint aquí. En qualsevol cas, lladra molt però és molt bona al·lota: de fet, Na Maria/Blanqui, la moixa, fa el que vol amb ella. Al principi li tenia por però Na Maria és més llesta que Na Marsha i ha aprés allò de “perro ladrador, poco mordedor”, així que ja sap que pot fer el que vulgui i passar per on vulgui. Com a molt, es guanyarà un lladruc, res més!

Hi ha altres 2 cans que habiten la zona d’apartaments, però no tenc fotos: un molt simpàtic, però que tenen tot el dia aferrat (ara que ha arribat la tardor, també deu haver tornat a la ciutat amb els seus amos) i un altre sense amo que es passeja per allà i sempre em rebia movent la coa i demanant mimitos (exactament com na Maria). Curiosament, aquest ca i na Maria són bon amics.
A la zona de l’institut, hi viuen aquestes tres bestioles que podeu veure per aquí. Lis encanta lladrar i perseguir als ciclistes (jo vaig haver de canviar la ruta d’arribada al centre per por de què em fessin caure) i de vegades també als cotxes, sobre tot els caps de setmana. Però també lis encanta tirar-se al sol hores i hores. I no lis agrada gens ni mica que lis facin fotos! Es varen emprenyar molt quan lis vaig fer aquestes...