dimecres, 31 de desembre del 2008

Una vegada a l'any...

“Una vegada a l'any, ves a un lloc on no hagis estat mai”.


No sé on vaig llegir això, però em pareix una bona idea intentar complir-lo.


Crec que enguany, m’he passat en intentar fer d’aquesta frase una realitat, ja que he estat en un munt de llocs on no hi havia estat mai. Seria llarg, molt llarg, enumerar-los tots!


Però, a mode de resum, vet ací uns numerets que reflecteixen ben bé tot el que m’he mogut durant aquest 2008:


Països on he estat: 5+2 (en aquest 2 darrers només en aeroports...).


Avions que he agafat: 31 (toma ya!).


Aeroports que he pisat: 12.


Vaixells que he agafat: 3.


Dies a la mar: 13 (ben pocs!).


Dies dormint fora de casa: 199.


Illes on he estat: 9.


Nous idiomes que he intentat aprendre: 1.


Llocs als quals he estat i m'agradaria tornar-hi: he perdut el compte!


Sempre va bé fer números quan arriba final d’any. Però crec que lo d’aquest anys serà insuperable... El que és ben segur és que ha estat inoblidable!


A la foto, la mar Mediterrània des de l'aire.


Que tingueu una bona sortida (i entrada!) d'any!