dissabte, 24 d’abril del 2010

Dia del llibre

M’encanta el dia del llibre.

M’encanta que faci bon temps, passejar pels carrers de Ciutat i trobar una i mil paradetes plenes de llibres i més llibres. Per una vegada a l’any, els llibres surten al carrer a cercar-nos i no som nosaltres els que hem d’entrar a les llibreries per trobar-los (cosa que, tot s’ha de dir, també m’encanta).

M’encanta que, aquest dia, els llibres tinguin un 10% de descompte. I m’encanta que, en algunes paradetes, te regalin una rosa. Per què, què passa si no tens ningú que et regali una rosa i/o (m’estimo més el “i”) un llibre? Idó, no passa res! Ho compres tu i tan feliç!

Llàstima que els imminents símptomes d’al·lèrgia varen fer que em passés l’horabaixa moquejant i amb uns ulls vermells que feien por. Però això de ser al·lèrgica a la primavera té aquestes coses.

A la foto, la rosa que em varen regalar ahir quan vaig comprar un dels (dos) llibres que se’n varen tornar a casa amb jo i dels quals ja escriuré quan arribi el seu moment.