dimarts, 24 de juliol del 2007

Harry Potter and the Deathly Hallows.... et al



Ja tenim aquí el darrer llibre de Harry Potter. Això s'acaba, snif, snif. He d'admetre que quan dissabte anava a comprar-lo em feia una mica de llàstima que fos el darrer... però crec que és com ha d'ésser, sinó, acabarien fins els nassos de tant Harry & co.



Idó, sí, vaig comprar el llibre el mateix dia que sortia a la venda... D'acord, sóc una friki de HP, i què?


Això sí, ni crits, ni llargues coes, ni capes, ni varetes ni res de friki total, que jo seré friki, però friki discreta! Jo vaig anar a darrera hora del dia a veure si quedava qualque llibre... d'acord, em va costar una mica trobar-lo i, a lo darrer, em vaig posar una mica nirviosa pensant que no el trobaria... però el vaig trobar!


Obviament, no contaré res. Bé, he llegit tres capítols només, així que no puc dir massa, je, je.


El problema és que estic llegint un altre llibre i no el vull deixar. Després de quasi un mes incapaç de llegir res (entre estrés durant i post campanya i molta som arrossegada...) i ara que m'havia enganxat a un altre llibre, no el pens deixar. Així, que compagin dues històries: en Harry & friends i la història de Tatiana, Jean-Jacques i el Dr. Vázquez, els protagonistes de "Telón de sombras" de Camilo José Cela Conde. Dos llibres que no poden ser més diferents. Però ja en xerraré un altre dia dels dos llibres, quan els hagi acabat.