dissabte, 3 de novembre del 2007

“Mataharis” de Icíar Bollaín


Vaig anar a veure aquesta peli el mes passat però fins ara no havia pensat a escriure res. És la història de tres dones, una és una dona madura, l’altra una dona cassada amb dos nins petits i la tercera és una jove fadrina. Totes tres comparteixen la mateixa feina: són detectius privades. La peli conta les seves vides i les seves feines i com es mesclen i embullen.

Em va agradar molt aquesta peli, em va parèixer bastant entretinguda i ben feta i els personatges m’han agradat molt: elles, perquè estan molt ben construïdes i ells, bé també estan ben construïts, però he d’admetre que tenir davant actors que m’agraden moooooolt (Tristán Ulloa, Diego Martín, Adolfo Fernández) també es té en compte, je, je, je.

Coses que em varen fer gràcia: Iñaki (Tristán Ulloa) oculta coses a la seva dona Eva (Najwa Nimri),... però home, si és detectiu privada!! Què et penses, que no te descobrirà??
Coses que em varen agradar: la història de Inés (María Vázquez), com s’infiltra a la multinacional i la seva relació amb Manuel (Diego Martín). El dibuix que la filla gran d’Eva (Najwa Nimri) fa dels seus germans i la seva explicació (no diré més). La relació entre Carmen (Nuria González) y Sergio (Antonio de la Torre).
Coses que hagués canviat: alguns finals, més definits (la relació Inés-Sergio i la investigació que du Eva).