dimarts, 4 de març del 2008

Ballant sota la Seu

Aquest cap de setmana passat, hem celebrat el dia de les Balears.

El que més em crida l’atenció d’aquestes festes és que, de cop i volta, la ciutat s’omple de gent, gent que la resta de caps de setmana desapareix o simplement, no es mou de la seva cova. Per què si heu passejat aquest dies per Ciutat... no heu trobat que hi havia gent per tot.

Jo, com sempre ocupada per labors professionals, no he gaudit tant com hagués pogut gaudir, però sí que vaig pegar un bot dissabte horabaixa a la ballada que feien a Ses Voltes. I és que ballar sota la Seu és un luxe. Un dels pocs luxes baratos! Només vaig anar una estona, a veure Música Nostra i després, Ximbomba Atòmica. Pensava partir ràpid, havia de prepara maletes, però al final no vaig partir fins que no començaven a tocar la darrera cançó. M’ho vaig passar bé, no em queixaré. Una mica agobiada pel llarg viatge que m’esperava l’endemà, però això és un altre tema.

Tornant cap a casa, vaig passar per mercat medieval o com se digui. Gent, gent i més gent! En serio, on vos ficau, ciutadans, la resta de caps de setmana?