diumenge, 30 de març del 2008

Diumenge de l'Àngel

I avui, amb el Diumenge de l'Àngel, ja podem dir que s'acabat la Setmana Santa!

Una Setmana Santa en la qual ha nevat a les nostre muntanyes, hem fet panades a casa, vaig passar el dia de Pasqua a l'aeroport de camí a una reunió i que acaba amb un Diumenge de l'Àngel estrany.

Pels qui no ho sabeu, el Diumenge de l'Àngel és el primer diumenge després de Pasqua. I celembram les pancaritats a Palma. Resumint: pujam al Castell de Bellver, menjam i passar un dia divertit, amb música, ball i altres activitats.

Per jo és una festa especial. Durant alguns anys vaig participar com a xeremiera a la desfilada de l'Àngel, en les primeres sonades meves -amb públic, vull dir-, també hi vaig cada any a passar el dia i a ballar. I tenim una tradició especial: menjar polos!! Jo no em menj, normalment, però aquest dia sempre cau un. O dos.

Enguany ha estat un Diumenge de l'Àngel estrany. Amb el canvi d'hora, hem decidit no pujar massa prest, no hi havia polos i devers les 3 hem hagut de partir, perquè sonàvem a El Toro. Això de ser balladora i sonadora crea unes dualitats estranyes. M'ha sabut molt greu anar-me'n del Castell tan prest, però al final a El Toro (on ha hagut concurs de paelles) ens ho hem passat mooooolt bé... esper que els balladors també!

I demà, curs de Forrest GAM!

2 comentaris:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
JaviMS ha dit...

Eiii... me pensava que ni tant sols havies pujat, com que no t'hi vaig veure. I a veure si sa pròxima ballada sí que venc a fer quòrum!