dijous, 18 de juny del 2009

Sóc una "funemployed"?

La resposta és: no ho sé.

Però primer... què és un/a funemployed? Per lo vist, és aquella persona que aprofita que està a l’atur (unemployed) per passar-s’ho molt bé (fun).

Vaig descobrir aquest terme per casualitat llegint l'edició en paper d'aquest article fa un parell de dies. "Mare meva", vaig pensar, "fa casi sis mesos que sóc (tal vegada) una funemployed i jo encara no m’havia assabentat!". La meva primera impressió va ser: genial! Però vaig començar a cercar per Internet i, després de llegir qualque article més, ja no sé si vull ser funemployed o no. De fet, ja no sé si sóc funyemployed o no.

Perquè, sí, estic unemployed, però jo sí que tenc una hipoteca i no estic tot lo dia passant-m’ho fun. Sí, sí, que sí que m’ho pas bé, és clar que aprofito per fer coses que no puc fer quan estava fent feina... Com per exemple? Assistir a alguna reunió, participar en dues campanyes oceanogràfiques, col·laborar en articles i informes, revisar articles d’altra gent, treballar en la meva tesi... Quadra tot això amb passar-s’ho fun? No ho sé, el que està clar és que no quadra massa amb estar unemployed!

I, si a tot això afegim que ja fa quasi tres mesos que vaig entregar tota la paperassa per sol·licitar vàries feines de les quals encara no sé res, ja se m’acaba tota la poca fun que em quedava i veig que encara em queden almenys un parell de mesos per continuar unemployed.

A la foto, el meu cactus florit, que no té res a veure però trobo que mereixia ser mostrat!