dijous, 23 d’agost del 2012

Desagendada

Sí, sé que la paraula que titula aquest post no existeix. Però reflecteix perfectament com estic i estaré els pròxims dies: sense agenda.

Estic sense agenda, no perquè estigui de vacances (que ho he estat durant aquesta setmana, però acaben avui), sinó perquè a la meva agenda hi ha un buit, un buit de dues setmanes.

M’agraden les agendes petites i de setmana vista. Degut a la gran dificultat de trobar agendes com m’agraden, fa ja uns anys que segueixo la mateixa estratègia: me compro un recanvi d’agenda amb les esmentades característiques que vull (petita, setmana vista) i la personalitzo, és a dir, li poso una portada, li poso unes fulles en blanc al final i l’enquaderno.

Fa anys, bastants, que ho faig així, però enguany m’he dut una sorpresa: a la meva agenda li falten dues setmanes!! Me’n vaig adonar fa uns dies, després de demanar hora per renovar el passaport (que, per cert, tenia caducat des de febrer). Me varen donar hora per dia 24 d’agost i... oh, sorpresa! No hi havia 24 d’agost a l’agenda! Misteriosament, bota del 22 d’agost al 6 de setembre.

Què faig jo ara, durant aquestes dues setmanes de desagendització? M’agafo vacances i me’n vaig al Carib? Faig un ús desmesurat dels post-its? Em fio de la meva memòria i no apunto res? No sé què faré, però intentaré sobreviure...

A la foto, el buit a la meva agenda.