dimecres, 26 de març del 2008

Jo volia un iPod shuffle...

... i ja el tenc!!


Com vaig arribar a ell és estrany...

Tot va començar quan es va rompre el meu reproductor d’mp3 que ja tenia un parell (mallorquí) d’anys...

O tal vegada en un viatge a Madriz...

En qualsevol cas, en aquest viatge, una amiga em va mostrar el seu iPod touch. Una monada: música, pelis, internet, fotos,...
Per curiositat, vaig cercar quant costava: la meitat d’una mensualitat de la meva hipoteca. Ja.
Però mirant per la pàgina vaig veure una cosa més petita i asequible: iPod shuffle!! I vaig pensar “això m’agradaria”.
I me’n vaig oblidar.

Com que el meu mp3 estava romput, cada vegada que m’anava de viatge, agafava el de la meva germana.
Com que darrerament he anat molt de viatge, el tenia jo més que ella.
I ja em feia vergonya.

I ajuntant idees vaig pensar... “I si em compro un iPod shuffle?”.

I el vaig cercar. I cercar. I cercar.
Dos dies de cerca. Dos carrefús, dos cortes ingleses, i altres tendes variades on suposadament el podria trobar.

Esgotat!

Així que vaig pensar... Bé, em compraré un altre reproductor de mp3...
Però, no podia! Volia un iPod!... I si em compro un iPod nano? També és molt mono! Però valia 6 vegades més... Així que, ja farta de fer voltes i voltes, vaig arribar al darrer Carrefour pensant: “No me’n vaig d’aquí sense un iPod... nano o shuffle però... vull un iPod (... però no em puc gastar més del que em pensava, eh?)".

I... el vaig trobar! Un iPod shuffle, blau, moníssim...
Se diu Blauet... iPod blauet!
Ja m’ instal·lat l’iTunes i ja tenc musiqueta dins en Blauet, però... tenc petits problemes amb iTunes: encara no he tingut temps d’aclarir-me com funciona, però ho aconseguiré... qualque dia... amb temps...

I estic la mar de contenta amb en Blauet!


En qualsevol cas, si teniu la sort de ja gaudir d'un iPod i el voleu transormar en un iPod shuffle, podeu veure com es fa (fàcil i barato) aquí.

Post scriptum: aquest luxe esporàdic que m'he donat és per dos motius: (i) des del mes passat cobro antigüitat a la feina i (ii) d'aquí uns dies em revisen els interessos de l'hipoteca i... em baixarà la cuota mensual!! (aixó és el que passa quan et fas una hipoteca amb l'Euribor en un pic històric). (i) + (ii) = blauet!!