divendres, 12 de març del 2010

Feina, pluja i bacallà

Són les tres paraules que podrien definir la meva visita a Lisboa.

Feina perquè vaig anar a participar a una reunió.

Pluja perquè va ploure. Molt. Moltíssim.

I bacallà perquè si vas a Portugal, inevitablement, acabes menjant bacallà. Diuen que allà en tenen més de 1001 receptes. Jo només en vaig provar tres. Després em vaig tornar carnívora.

El millor d’anar a una reunió a una ciutat on no has estat abans és que tens l’oportunitat de conèixer llocs nous.

El pitjor d’anar a una reunió a una ciutat on no has estat abans és que no tens temps suficient per gaudir-la com se mereix.

Però, així i tot, la vaig gaudir bastant. La vaig passejar. La vaig fotografiar. La vaig viure.

Vaig rememorar passat, vaig veure el present i em vaig plantejar el futur.

Una setmana fora dona per molt! Fins i tot per pegar un bot a Sintra. Un lloc màgic, per cert.

Records de reunions passades. Records de temps cretencs passats.

Vivències noves. Gents noves. Llocs nous.

I demà? Demà què?

Ah, una i mil opcions, com sempre!

I, de tornada a la normalitat, em torno a sentir com Alícia. Realment, i malgrat tot, aquest tipus de vida és molt interessant!