diumenge, 28 de febrer del 2010

I almost...

"I almost wish I hadn't gone down that rabbit-hole -and yet -and yet it's rather curious, you know, this sort of life!" (Alice).

“Quasi desitjaria no haver baixat per la madriguera del conill. I, així i tot, no es pot negar que aquest tipus de vida és molt interessant!” (Alícia).

La darrera tira còmica de PhD m’ha fet rememorar “Alicia en el país de las maravillas” de Lewis Carroll (a més de fer-me sentir totalment identificada amb la seva protagonista –de la tira còmica, vull dir-), que vaig rellegir en format electrònic durant el meu exili cretenc.

Curiosament, la tira va sortir a pocs dies d’anar-me’n cap a Lisboa (d’aquí unes hores!) on probablement rememoraré vells temps cretencs amb el "veïnat del balcó de devora". Tornen les casualitat cretenques?

I, avui, de banda sonora, la cançó que darrerament no em puc llevar del cap (i que vaig descobrir gràcies a "Ballant, ballant...").

Feliç dia de les Balears (per demà!). Jo seré fent feina per mars lusitanes (devora rius lusitans més que per mars lusitanes, però em permetreu aquesta petita llicència).