diumenge, 24 d’abril del 2011

Collita del 23 d'abril

Un any més, he gaudit de Sant Jordi, dia del llibre, passejant per Ciutat, malgrat els (maleïts) símptomes de l’al·lèrgia a la primavera que ja fa uns anys m’acompanya en aquestes dates.

Enguany, teòricament, havia d’estar un any diferent, perquè era dissabte, Dissabte Sant, per més senyes. Per jo, no ha hagut tantes diferències: normalment gaudeix del dia del llibre l’horabaixa, i talment ho vaig fer enguany (amb el vist-i-plau de l’autoritat encarregada de les inclemències meteorològiques, que va respectar tan assenyalat dia). Ha estat un Sant Jordi tan divertit com profitós, (plors i mocs al·lèrgics a part), amb un bon passeig, dues novel·les, un còmic i un petit caprici hel·lènic. I, després dels llibres, una obra de teatre fabulosa (de la qual ja xerraré un altre dia) i un sopar bo i divertit.

A la foto, la collita d’aquest 23 d’abril. Més material pel meu prestatge dels llibres sense llegir. M’hauré de posar les piles!

Visca Sant Jordi!