dimarts, 30 d’octubre del 2007

Avió, vaixell, cotxe... i faringitis



De la meva darrera excursió (laboral) per terres catalanes, me'n duc un parell d'imagtes i bastantes sensacions.

Cadaquès sempre és un regal pels ulls i no diguem el Cap de Creus. No me'ls cans de mirar, en tornaria sempre. Hi ha un castell per allà, adalt de tot d'una roca que em fascina. El vaig (mal) fotografiar, però la foto no li fa justícia. El peix, les gambes dins una caixa a qualsevol llonja em fan sentir com a casa.

Sensació de mareig, sensació d'aire a la cara, un llit després de maldormir durant dos dies, les ones pegant cops a la barca, les pinzes d'un escamerlà a la pell, cremar kilòmetres i kilòmetres, trobar coneguts, quatre rialles, feina dura però ben feta. Les poques hores que vàrem passar a Port-Saint-Louis-du-Rhône (França) són una anècdota més. Me'n dut tot això d'aquest viatge, però sobre tot una faringitis de campeonato que em fa sentir k.o.
La foto, feta meva, és a Cadaquès.