dimarts, 30 d’octubre del 2007

Sor Tomaseta... on sou?


Enguany, la colcada de la Beata se va caracteritzar per un fet bastant material: no havia recompensa econòmica pels participants. Malgrat aixó, enguany crec que va ser l'any que més balladors vàrem dur amb la nostra agrupació.


Vist desde dedins, em va parèixer una colcada més pobre i poc nombrosa que altres anys. Pel contrari, part del públic present em va garantir que havia estat molt igual que sempre. Això sí, de companys xeremiers en vaig veure ben pocs! No ho sé. Jo no m'ho vaig passar massa bé, tothom s'aturava a saludar i allò era un cristo. El passeig de rigor, la sonada/ballada davant les autoritats i cap a cases.


Però sempre va bé treure a passejar el vestidet de pageseta i bufar una estona...


La foto, feta per na Malén amb la meva càmera, mostra alguns dels companys ballant al començament de la colcada.