diumenge, 3 de febrer del 2008

La meva quiniela dels Goya

Una setmana allotjada a un hotel molt guai però sense wifi gratis (com he anyorat la wifi-kk murciana!) ha fet que no publiqui res al blog (perquè posar-me a publicar posts en mig d'un curs baiesià no em pareixia massa apropiat...).

Deixaré les interessants experiències vigueses per més endevant i, aprovitant que avui és dia cinèfil-goiesc, aquí teniu la meva quiniela dels Goya més importants que s'entreguen avui vespre...

Millor película: El orfanato (Juan Antonio Bayona)
Millor direcció: Emilio Martínez-Lázaro (Las trece rosas)
Millor direcció novel: Juan Antonio Bayona (El orfanato)
Millor interpretació masculina: Álvaro de Luna (El prado de las estrellas)
Millor interpretació femenina: Belén Rueda (El orfanato)
Millor interpretació masculina de repartiment: Emilio Gutiérrez Caba (La Torre de Suso)
Millor interpretació femenina de repartiment: Amparo Baró (Siete mesas de billar francés)
Millor actor revelació: Roger Princep (El orfanato)
Millor actriu revelació: Manuela velasco (Rec)
Millor guió original: Féliz Viscarret (Bajo las estrellas)

I si no encert... mala sort!!

PS: Per cert, em pareix penós que alguns mitjans de comunicació encara mencionin els premis a les millors interpretacions com a "millor actor, actriu, etc". Senyors, són les seves interpretacions el que es premien!! Un actor pot estar meravellós en un paper i penós en el següent... cada paper és una història diferent...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

He tingut l'oportunitat de veure la peli guanyadora dels Goya. Una mica depre però diferent. Realisme total, actors trests de "la vida misma" doble pantalla per mostrar la reailat des de dos punts de vista. Me va encantar. Dec ser una mica raro perque els comentaris de tota la gent que sortia eren del tipus "quin oi, i això ha guanyat un premi?", etc.

illa ha dit...

Jo encara no la he vista, però esper podré gaudir-la prest... ja veurem si m'agrada o no!!!
Això sí, com a pitonisa no em podré guanyar mai els cuartos , segur!