dissabte, 15 de març del 2008

Rutines

Sóc sagitari, signe de foc.

Diuen que els sagitaris som amants de l’aventura, dels viatges, de la llibertat. Que no ens agrada sentir-nos limitats sense lligams.

Sí, m’agrada viatjar, però ho he de tenir tot controlat, sinó, em pos dels nirvis. He de sabre exactament a quina hora arriba l’avió, quin autobús he d’agafar o a quina estació de tren m’he d’aturar. Per això sóc molt quadriculada i gens aventurera. De fet, en el darrer viatge, com que tenia molt poc temps per fer una connexió d’avions i sospitava (encertadament) que la meva maleta es quedaria pel camí, vaig fer-li una foto... Vos podeu imaginar la cara de l’al·lota d’equipatges perduts quan, tot d’una demanar-me la descripció de la meva maleta li vaig treure la càmera de fotos. “És aquesta”, li vaig dir. La pobre estava flipada... (per cert, la maleta arribà l'endemà).

M’agrada la rutina. M’agrada que el despertador soni quan toca, fer el trajecte habitual cap a la feina, baixar a cercar aigua a primera hora, una infusió més tard, el berenar i quatre rialles amb els companys, tornar a casa per dinar, fer-li una ullada al diari, tornar a la feina i fer tesi, articles o més feina. I, de vespre, mirar la tele o llegir una estona o simplement, dormir al sofà amb el renou televisiu de fons. I els cap de setmanes, actuacions, una sortideta (mensual! Que estic hipotecada!!) al cinema, perdre un parell d’hores jugant amb l’ordinador, mirant pàgines web, contestant correus, veure els amics,... És la meva rutina i m’encanta.

Això sí, quan duc un mes amb la meva estimada rutina, em pos dels nirvis: necessit sortir, canviar d’aires!!

Enguany, quasi no tenc rutina. Només he fet feina una setmana sencera, UNA. Només he fet feina cinc dies seguits UNA VEGADA. No és increïble?

Hi ha coses que em trenquen la rutina i m’agraden. Reunions, cursos, dies que m’agaf lliures per fer cosetes al pis,... Hi ha coses que em trenquen la rutina i que no m’agraden. Si estic malalta o he d’acompanyar un familiar malat. Aquesta setmana, la meva rutina s’ha trencat negativament una mica i em sent esgotada, sense forces. Poc a poc les coses tornen a la normalitat i la rutina també.... aaaaah... Però no!! La setmana que ve hi ha vacances!!! Només tres dies de feina... Dijous i divendres festiu... I diumenge de Pasqua... un altre vol, un altre viatge, una altra reunió! Dilluns, festiu a les illes, jo seré de reunions...

Quan tendré vacances?

Quan gaudiré de la meva rutina?