dimarts, 13 de maig del 2008

"Mi novio es un ladrón" de George Gallo


No m'agrada gens anar al cinema a la sessió de les onze del vespre i molt menys si és divendres: me mor de son. Però per estranys motius que no venen al cas, vaig acabar anant a aquesta sessió (tortuosa, per a jo) a veure la darrera peli de Meg Ryan i Antonio Banderas.

Com moltes vegades, m'agrada molt més el títol original: “My mom's new boyfriend” que la traducció. Quadra molt més amb la peli (enfocada des del punt de vista del fill i no de la mare) i no te diu tant de la trama com el títol castellà. Però què hem de fer, els traductors són així (per cert, qui decideix la traducció dels títols de les pel·lícules?).

Si juntam el títol en castellà i el títol en anglès, ja tenim la trama completa. Què més puc dir? Mare amb molt de parelles variades, fill responsable que vol una parella estable per la mare, desconegut sexy que sedueix a la mare i no és el que pareix,... És entretinguda, vaig riure una estona i té trossos que estan bé. Però tenia molta son i, si no em vaig dormir, va ser de pur miracle.

No tornaré al cinema a aquestes hores, ni en divendres!