dimarts, 28 d’octubre del 2008

Cases a mig fer

Una de les coses que em va cridar l’atenció quan vaig arribar a Creta (sí, una més) és la quantitat de cases a mig fer que et trobes per tot. Hi ha molt d’edificis dels quals s’han construït vàries plantes i només s’habiten algunes. N’hi ha d’altres que deixen els ferros aquests dels pilars, suposadament per construir altres pisos en temps futurs. La veritat, queda bastant anti-estètic, però supòs que és bastant pràctic: se’n fa l’estructura, s’habilita la planta que t’interessa i... ja vendran temps millors.


Em sona que un dia vaig llegir a qualque banda que això ho feien perquè les cèl·lules d’habitabilitat se donen de manera independent als diferents pisos i que el tema d’impostos també va per separat. No sé si és vera o no, la veritat és que no record on ho vaig llegir ni ho he tornat trobar, però el que està clar és que és rar el poble en el qual no trobes una casa així, a mig fer.