dimecres, 4 de març del 2009

I love Hugh Jackman

Ho he d’admetre, m’encanta Hugh Jackman.


Això, que de bones a primeres no hauria de sorprendre massa (per qualque cosa li deuen haver donat el títol d’home més sexy del món, no?) és per jo, especialment per jo, tota una novetat. No fa tant, opinava que aquest home tenia el cap massa petit per un cos tan musculós i, la veritat, no m’atreia massa. I ara, de bones a primeres, m’encanta!


L’inici d’aquesta transformació va durant la cerimònia dels Òscars, quan el vaig veure presentar, ballar, cantar, fer bromes i seduir a l’audiència. No ho hagués dit mai, no, però quina bona sorpresa. I la transformació va acabar l’altre dia quan, quasi per casualitat, vaig veure per la tele una peli que ni coneixia: “Siempre a tu lado” (Someone like you) de Toni Goldwyn, un actor (era l’amic dolent de Patrick Swayze a Ghost) reconvertit a director. És una comèdia romàntica que està molt bé, amb actors molt interessants: apart de Jackman, Ashley Judd, Greg Kinnear, Marisa Tomei i Ellen Barkin. Idó en Jackman, amb aquest paper de xulito que en el fons té un gran cor m’ha acabat de convèncer... Clar, tant de Jackman en una mateixa setmana, acaba passant això...