dimarts, 11 d’agost del 2009

Tinc una càmera nova!

I sóc molt feliç!

Perquè sempre, sempre, sempre he volgut tenir una càmera rèflex. I mai, mai, mai no havia tingut una. Bé, en realitat fa poc vaig heretar una rèflex analògica de la meva germana, però això de utilitzar rodets surt molt car i jo tinc certa debilitat per disparar moltes fotos, així que ni la he feta servir...

És un caprici. Sí, i què? Em fa feliç i això és el que conta.

Encara estic en estat de xoc: ara no sé què fotografiar! Suposo que se’m passarà!

I, per celebrar aquest gran moment, inauguraré una nova etiqueta en aquest blog: fotografia (que, ben pensat ja fa molt que la podia haver inaugurada, així que re-etiquetaré algunes entrades).

Aquí podeu veure una foto. A que és preciosa?

Per cert, crec que no ho he dit, però és una Nikon d60.