dilluns, 27 de desembre del 2010

De concurs - Wishlist de fnac

Avui va de concurs.

Resulta que la gent d’fnac vol fer de Reis Macs per l’autor de qualque bloc, així que ha creat un concurs entre bloggers en el qual, bàsicament, hem d’escriure un llistat de coses (dels fnac) que demanaríem als Reis Macs i que no superin un total de 2011 euros. Bé, aquí teniu les bases completes.

Per la meva part, si els meus Reis Macs tinguessin 2011 euros per gastar al fnac, jo lis demanaria:

- Un PC PortátilToshiba Satellite L675-11D Portátil 17,3" (899 €), perquè ara mateix a casa no tinc cap ordinador, només el portàtil de la feina i ja comença a tenir problemetes. He triat Toshiba perquè el portàtil de feina ho és i m’està donant molt bons resultats.

- Un monitor LEDLG E2250V Monitor LED 21,5" (189 €), perquè m’agrada fer feina amb doble pantalla i seria un complement ideal per portàtil anterior, jeje.

- Un objectiu Sigma 10-20 AF HSM Nikon (649 €), per la meva Nikon D60, perquè sempre he volgut un gran angular i no l’he tingut mai!

- Una càmera digital compacta Canon IXUS 210 Negra Cámara Digital (259 €), perquè la meva compacta és molt regulín, mai no he tingut una Canon i m’agradaria provar-la.

- I, finalment, el llibre “Maldito Karma” de David Safier (14 €) per regalar-li a la meva germana, perquè la pobreta no pot participar en aquest concurs: va crear el seu blog el 27 de juliol de 2010, així que no pot participar en aquest concurs només per uns dies! Maleït karma, jeje!

Total, 2010 €. Em sobra 1 €, ui, quasi!

Oh, què és de fàcil això de somiar!