diumenge, 1 d’abril del 2012

Incident

L’altra dia, en tornar a casa de la feina, vaig anar al balcó a veure com evolucionaven les meves tomatigueres i la maduixera.

I me’n vaig trobar amb això.





I me’n vaig emocionar tant, però tant, de veure les meves maduixes ja vermelles que vaig sortir corrent a cercar la reflex. Amb l’emoció la vaig agafar malament i se’n va caure a terra.

Ops.

Ops, ops.

A més, duia posat l’objectiu que més m’agrada.

Ops.

Ops, ops.

Ràpidament, la vaig agafar, com si agafar ràpidament una cosa que ha caigut a terra mitigués el mal que s’hagués pogut fer.

El resultat va ser aquest.



Dins la desgràcia, és lo menys dolent que podia passar: només se va rompre el filtre que duia, un filtre neutre que no serveix res més que per lo que va servir l’altre dia: per mitigar cops i protegir l’objectiu.

Missió complerta.

Ara he de comprar un filtre nou. No hem de jugar amb el destí!