dimecres, 8 d’octubre del 2008

Llibres que han viatjat fins a jo

Ara que ja no em quedava per llegir cap dels llibres que varen viatjar amb jo, i aprofitant les visites de la setmana passada, tenc una nova fornada de llibres per llegir!

- Villa Diamante de Boris Izaguirre (cortesia de mu mare)

- Moby Dick de Herman Melville (en anglès)

- El Señor de los Anillos I. La comunidad del anillo de J. R. R. Tolkien (que ja el llegit, però repetiré)

- El Señor de los Anillos II. Las dos torres de J. R. R. Tolkien (que vaig començar llegir i no vaig acabar mai)

A més, fa ja unes setmanes, vaig comprar un altre llibre que encara no he llegit:

- The Island de Victoria Hislop (l’illa a la qual es refereix és, òbviament, Creta)

Encara no he començat cap, no sé per on fer-lo. Deixaré un pel (llarg) viatge de tornada.