diumenge, 11 de novembre del 2007

"Lío embarazoso" de Judd Apatow


Crec que m'estic fent major... abans no solia anar al cinema a veure pel·lícules com aquesta, comèdies sense cap pretensió. Però darrerament, de tant en tant, em fa ganes anar a veure qualque petardada. Això no vol dir que ja no m'interessin les pelis profundes o les pelis en versió original en idiomes que no entenc, però hi ha dies que fer quatre rialles amb unes palomites i qualque cosa dolça és el que em demana el cos. I ahir era un dia d'aquests.

"Lío embarazoso" és la història d'una jove periodista amb èxit que passa un vespre boig amb un jove que no té res a veure amb ella i queda embarassada... Està bé això de poder resumir l’argument en dues línees, je, je. Ella (Katherine Heigl) és una de les doctores protagonistes d’“Anatomía de Grey” (quan tornarà??) i ell (Seth Rogen) és un actor que no coneixia, amb un aire a Sean Astin, amb un personatge que és un desastre però que al final li afages carinyo. Entre els secundaris, destac Paul Rudd, un actor molt mono i que m’agrada molt, malgrat el seu paper aquí és bastant fluixet.

Malgrat la peli té alguns moments lents i perfectament prescindibles, en general la vaig trobar prou divertida. Fins i tot hi va haver un moment que no podia aturar de riure i plorar (quan el prota juga amb les nebodes de la prota) cosa que em passa molt de tant en tant i, en general, els meus moments de rissa total no solen coincidir amb la resta del públic... Així que és una peli per passar una horabaixa entretinguda, divertida, i trobar-se amb uns personatges simpàtics i divertits.