diumenge, 25 de novembre del 2007

Trobada de Xeremiers a Mancor de la Vall

Avui, dins la Fira de l'esclata-sang i la muntanya, ha tingut lloc la III Trobada de Xeremiers a Mancor de la Vall... i quina millor manera de començar que amb un bon frit i una mica de vi!! Je, je...

Hi ha hagut de tot avui a Mancor, però sobre tot fred, molt de fred!! I unes gotes de pluja que de tant en tant ens emprenyaven una estona. Però bé, hem menjat frit, hem begut vi, hem xerrat, hem trobat coneguts, hem sonat passejant pel poble i ens hem refugiat a un bar a fer un lacao calentet, que ens ho mereixiem! I després, sonada conjunta a la plaça del poble (qualcú s'ha fixat que les franjes vermelles de la bandera espanyola a l'Ajuntament són taronges? I que l'escut estava cap abaix? Què divertit!) i regalet final dels organitzadors pels pobres xeremiers que han passat molt de fred avui dematí.

Xeremiers hi ha hagut menys que l'any passat. Supós que és en part pel fred que feia, però també en sé d'alguns que opinen que aquest tipus de trobada no s'han de fer, que és una manera barata pel poble de tenir xeremiers gratis sonant durant el dia de la fira... Perquè clar, un plat de frit i un regalet no paguen el sou dels xeremiers... Jo, en qualsevol cas, estic encantada de participar-hi, perquè és una oportunitat de sonar i sonar i juntar-te amb altres xeremiers que normalment no veus.

Però com deia, no només hi han hagut xeremiers, també esclata-sangs (malgrat jo no he vist massa), animalons, bestioles varies (aquí s'inclouen els xeremiers?), ballades, mostres de ball,... O sigui, festa i més festa!

L'any qui ve esper tornar (... estaré pel món??? Tal vegada!!!), però per favor, pujau una mica la calefacció que encara tenc els peus gelats!

I aquí fotos vàries del dia d'avui. No n'he fetes moltes, perquè no volia soltar el grall per si se'm congelaven els dits...







3 comentaris:

JaviMS ha dit...

Ei! Quina llàstima que he arribat a Mancor a s'hora de dinar i ja no t'hi he vist... però clar, no se pot sortir de marxa i l'endemà estar de fira de ben dematí. S'horabaixa es temps també mos ha respectat i permí tots els actes s'han pogut fer... i per suposat hem pogut ballar!

aras ha dit...

Hey, sis, l'any que vé he d'anar-hi!!! Sa veritat és que pareix que ho vareu passar molt bé (tenint en compte el fred)...

Tot s'ha de dir, sa meva germaneta és una artistaza!!!!

Besos

illa ha dit...

Je, je, aquest temps de locos ens està matant! A jo em va fer molta peresa pujar tan prest a Mancor, però al final no em vaig arrepentir!
Sí, sis, a veure si vens l'any que ve a sonar una mica!