dissabte, 5 de juliol del 2008

Coses que em perdré

Aquests darreres setmanes, aprofitant que he estat una mica de resaca-campanyera i que el meu estat d’ànim no era precisament pletòric, m’he dedicat a fer llistes de coses que em perdré durant els quatre mesos que canviaré d’illa. Vet aquí algunes d’elles:

- Una campanya, amb entrada a Cabrera inclosa (buaaaaaaaaaaaa) (juliol)
- Moltes festes i ballades estiuenques, destacant la Revetla de Sant Bernat (agost). I el geladet post-ballada, un clàssic!
- Trobada de Xeremiers de Sa Pobla (novembre)
- Trobada de Xeremiers de Mancor de la Vall (novembre)
- Desfilada de la Beata (octubre)
- Aniversaris variats (incloent el de mu mare, Malén -30!!-, Ana F., Maria V., Susana, Elisa, Sam, etc)
- Les noces de na MªÀngels (agost). I, és clar, la despe!
- 35è aniversari de les noces dels meus pares (agost)
- 1r aniversari del signament de la meva hipoteca (setembre). Supós que ho celebraré amb una bona pujada de l'Euríbor
- Sonades vàries, incloent les festes de Santa Ponça (on Es Rafeubetx farà de teloneros de Música Nostra!!) (setembre)
- Part de l”Invierno Europeo” (octubre-novembre)
- Viatges variats (per motius laborals) a Màlaga (juliol), Turquia (setembre) i Noruega? (octubre). Possiblement alguns més.

En tornar, supós que faré un llistat de coses que m’hagués perdut si no hagués anat. Més que res per compensar.