dissabte, 27 de desembre del 2008

Vigo (i van 3)

Tot d’una tornar de Creta, vaig de fer un viatge inesperat a Vigo.


És la tercera vegada que visito aquesta ciutat gallega durant aquest any i aquesta ha estat l’estada més curta. La veritat, no tenia massa ganes d’anar enlloc (jo, en part, encara seguia per Creta), però vaig gaudir dels quasi 5 dies que vaig passar per allà. Una reunió de tres dies, un rencontre amb un vell amic i un dematí per gaudir de la ciutat. Ah, i una vaga d’Iberia que em va fer esperar més de lo habitual a l’aeroport de Vigo i quasi em fa perdre el meu vol d’enllaç. (Això sí, les meves maletes varen quedar a Madrid i no varen arribar fins l’endemà).


Sol, fred, pluja, feina, festa. Una mica de tot pel que ha estat el meu darrer viatge d’un 2008 ple d’esdeveniments de tot tipus. Ja sent Vigo com una ciutat molt familiar. Ja no em perd pels seus carrers. Ja torno a visitar llocs on he estat i m’han agradat. I ja començo a conèixer bastant de gent per allà. Gener, maig, desembre. Quan dius adéu a un lloc on has estat, mai no saps quan te’l tornaràs a trobar.