dilluns, 14 de desembre del 2009

"Ballant, ballant... la història" d’EmbruixArt

Enmig d’aquesta voràgine viatgera en la qual estic actualment submergida, durant una petita aturada per l’illa, vaig aprofitar per anar a veure la primera obra estrenada per EmbruixArt, al teatre de Sa Teulera (Andratx), “Ballant, ballant... la història”.

El títol resumeix bé l’argument de l’obra: un repàs a la història del món, de Mallorca i d’Andratx en particular, mitjançant la música i el ball. La Història (així en majúscules) explicada envoltant de la història del Teatre Argentí d’Andratx, des de la seva construcció fins a la seva destrucció.

Només puc dir coses bones d’aquesta obra: m’ho vaig passar pipa. Un diluvi constant de cançons, balls i història, amb alegria, sensibilitat, i un punt reivindicatiu totalment imprescindible en aquest temps que corren. Demostra que no fa falta grans pressupostos ni grans estrelles per fer una obra interessant, divertida, màgica i que atreu al públic de manera inevitable.

He de mencionar especialment l’escena final, que em va emocionar moltíssim. No sabia si plorar, posar-me a cantar o què. És fabulós veure una obra que tracta al públic com si fos inte·ligent, que no li dona tot mastegat i que deixa que la gent interpreti el que veu com cregui més convenient. I que ens faci pensar i reflexionar.

Vaig sortir de l’obra amb les piles ben carregades, plena d’energies positives i contagiada de l’enorme il·lusió que aporten tots i cada un dels que formen part de l’obra. I això se nota!
Espero que tinguin sort i puguin fer moltes més representacions per tota l’illa (i pel món mundial!), perquè realment m’agradaria tornar-la a veure.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiii encara que no ens coneixem... moltes gràcies per les teves paraules... estam super contents de la reaació que està provocant l'obra... gràcies a les mostres que estam rebent aixi que sols dir .. gràcies per venir...

Miquel Àngel Marroig membre del grup...

JaviMS ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
JaviMS ha dit...

Cagondena... he rellegit es teu comentari i se m'ha tornat a posar sa pell de gallina!

Gràcis Bea!