dilluns, 23 d’agost del 2010

Tinc cinc raspalls de dents...

.... i què?

No és per tant, no?

No és que sigui una friki de la neteja dental, però m’agrada rentar-me les dents. Bé, més que agradar-me rentar-me les dents, crec que odio no rentar-me-les.

Sempre he tingut les dents tirant a grogues. Això, de petita em pareixia traumàtic, perquè per molt que me les netegés, el tema no millorava. Fins que un dia el dentista em va dir que el color no volia dir res, que el meu esmalt tenia aquest color i prou. És clar, estèticament no és lo ideal però, no és millor tenir unes dents grogues però sanes que unes dents artificialment blanques i destrossades? I sanes les tinc, o això és que sempre em diuen els dentistes.

Bé, traumes pre-adolescents apart, la qüestió és que, a dia d’avui, tinc cinc raspalls de dents operatius [*]. I ho trobo totalment raonable, perquè aquesta és la seva ubicació-utilitat:

1. Un raspall a casa meva, el que utilitzo sempre després de berenar els dematins, alguns dies a migdia i alguns vespres.

2. Un raspall a casa dels meus pares, el que utilitzo quasi sempre a l’hora de dinar (ja que dino allà pràcticament cada dia) i alguns vespres (si sopo amb ells).

3. Un raspall a la feina, el que utilitzo quan dino allà, cosa no habitual però que sí que passa de tant en tant.

4. Un raspall pels viatges, el que deixo als hotels quan viatjo, perquè odio dur-me el raspall número 1 de viatge: si ho deixo per ficar-lo a la maleta al darrer moment, me’l puc oblidar; si ho fico dins la maleta abans, no tinc raspall per rentar-me les dents a casa al darrer moment.

5. Un raspall de viatges plegable, el que duc a la bossa de mà quan estic viatjant, per poder rentar-me les dents als aeroports, als avions i a les reunions. Necessito els raspalls número 4 i número 5 perquè sé que si només tingués el número 4, més d’una vegada me’l deixaria a l’hotel i no em podria rentar les dents després de dinar a la reunió. I lo odio.

Au, què vos pareix?

Ben pensant, igual sí que sóc un poc friki per això dels raspalls de dents.

A la foto, el meu raspall de dents número 1. I la meva pasta de dents favorita. Perquè també tinc una pasta de dents favorita, és clar!

[*] Perquè, de fet, tinc 2 més de nous esperants el seu torn a un calaix. És el que té aprofitar les ofertes 3x2 del Carrefour.