divendres, 31 de desembre del 2010

El recompte anual

Arriba cap d’any i, amb ell, arriba el moment de reflexionar sobre l’any que hem viscut, sobre les coses que hem fet i sobre el que ens espera l’any que ve (o sigui, demà!).

Un any més, m’encanta poder dir que he tornat a complir allò de “Una vegada a l’any, ves a un lloc on no hagis estat mai”. I, un any més, crec que puc dir que no ha estat un mal any. És clar que ha tingut moments dolents, però també n’ha tingut de bons, i molts!

Revistant el bloc, veig que ha estat un any tan productiu com l’anterior (exactament el mateix número d’entrades! Ni fet aposta!), la qual cosa no està gens malament, dic jo!

Així que el meu 2010 en números ha estat més o menys així:

He estat en 7 (+3) països (el + 3 indica qeu només he estat en els seus aeroports – un o més!-).

He agafat 34 avions (record absolut!).

He trepitjat 14 aeroports (+ el meu).

Si no vaig errada, m’han perdut la maleta 0 vegades (yupi!).

He anat en 1 vaixell (què poc).

He passat 14 dies a la mar.

He dormit 66 dies fora de casa.

He gaudit de 3 illes (+ la meva).

He visitat 1 continent on no hi havia estat abans (malgrat fos només durant un parell d’hores).

He fet 1 mudança.

He descobert que m’encanta practicar 1 esport que mai no m’havia interessat.

He tornat 1 vegada a Creta.

A més, de les dues coses que em vaig proposar que faria fa un any, he complit el 50%: sí que he fet una mudança, però no he acabat una tesi. Enguany, he decidit no sé tan ambiciosa i només proposar-me una cosa: acabar la tesi. Serà 2011 l’any?

A la foto, Istanbul, un dels (molts) llocs fascinants que he conegut durant aquest 2010.

2 comentaris:

Consuelo ha dit...

OMG!! 66 días fuera de casa?? eso es más de dos meses fuera de casa! amazing! tremendo recuento anual señorita... así da gusto.

illa ha dit...

No sé si da gusto o da miedo... porque creo que ahora estoy pagando (con una dura faringitis) tantas idas y venidas...