dilluns, 6 de juny del 2011

De passeig per Frankfurt

Durant la tornada del meu darrer viatge per terres eslovenes, vaig tenir una escala de 6 hores a l’aeroport de Frankfurt. Com que feia un dia bastant bo i la perspectiva de passar-me tant de temps tancada a un aeroport no m’atreia massa, vaig decidir pegar un bot a la ciutat, superant tots el meus pors que, en un moment així, varen aparèixer: trobaré el tren que he d’agafar? Baixaré a l’estació adequada? Sabré tornar? Perdré l’avió? Em robaran la maleta de la consigna? Em segrestaran?

Així que, a la fi, conec qualque cosa més d’Alemanya que els seus aeroports (Munich, Frankfurt, Düsseldorf, Nuremberg i Stuttgart): ara ja puc de que conec Frankfurt.

La veritat és que estava bastant cansada després d’una setmana de reunió i d’aixecar-me a les 5:30 del dematí, però l’excursió va valer la pena. Com que no tenia massa ganes de caminar, ni de cansar-me més de lo que ja estava, vaig agafar un autobús turístic i vaig fer un recorregut agradable i còmode per gran part de la ciutat.

Què voleu que vos digui? La ciutat és interessant, però després de passar una setmana en Ljubljana... No, no, no hauríem de desmerèixer aquesta ciutat moderna, cosmopolita, amb edificis impressionants i una part comercial molt, molt interessant. Una ciutat maca, còmoda i lluminosa. Varen ser unes hores molt agradables, la veritat.








3 comentaris:

Anònim ha dit...

Como siempre, me encantan tus fotos.
Y, como siempre también, me tengo que preparar mentalmente para leer tus posts de viajes. Vas donde yo ya he estado y aún me traen malos recuerdos, ya que siempre viajaba con mi ex, que antes no lo era, por supuesto, jeje.
A mi me encantó Frankfurt, y Ljubiana también. Y Viena y... Al ver el poco tiempo que tenias, me ha sorprendido que "encontraras" todo lo bueno, jeje. Luego ya he leído lo del bus.
Yo fui en navidad, cuando ponen los típicos mercadillos navideños y me encantó.

illa ha dit...

Qué mala pata que estos sitios te traigan malos recuerdos... a ver si algún día consigo ir a algún lugar que no hayas estado con él para que no sea tan traumático, jejeje!!

Visitante4576 ha dit...

Cruza el charco y solucionado,jeje.
Fuera de lo que es Europa (contando la del Este en las que hay países que aún no son Europa)no he visto mucho, auqneu lo que he visto ha sido Egipto e Islandia. Por supuesto, siguen trayendo malos recuerdos porque van ligados a la persona con la que fui y ya no estoy y con el tiempo se solucionará, pero de momento, ahí están, apratados para no recordarlos mucho. Ains, eso de no saber separar lo que vives con lo que sientes... es un rollo =S