dimecres, 24 d’agost del 2011

40 El Musical

Aquest és el tercer estiu seguit que vaig a veure un musical. I, una vegada més, m’ho he passat pipa. Suposo que això ha estat degut, de nou, a que coneixia bé les cançons, però també perquè, com sempre, anar al teatre és sempre un esdeveniment tan especial (per poc habitual) com màgic (perquè veure actuar en directe és tot un luxe).

El fil conductor de les cançons és una història d’amor i desamor, i d’amistat, també de fer-se grans i madurar i de fer-se forts i superar les nostres pròpies limitacions i els nostres pors. I les cançons, ben conegudes i ben enfilades. I ben interpretades. Per la meva sorpresa, vaig tornar a veure un dels actors que ja m’havia impressionat a "Hoy no me puedo levantar", Carlos Benito. És un goig veure actuar i cantar a aquest home, omple l’escenari ell tot sol.

Crec que m’està començant agradar això d’anar a musicals...

1 comentari:

Visitante4576 ha dit...

Yo fui al de Queen "We will rock you" y me encantó. Hace un montón de tiempo y aún recuerdo algunos momentos.