dissabte, 31 de desembre del 2011

Adéu 2011

Avui és el darrer dia de l’any. I aquí estic, lluitant contra una faringitis-sinusitis (que pareixia vírica però deu ser bacteriana) en el meu cos i un virus cabró en el meu portàtil. Però podré amb tots, ho sé.

Malgrat vaig començar l’any malalta i l’acabo malalta, aquest ha estat un bon any. No em puc queixar, no senyor. He anat a llocs on no he estat mai. He rigut i somiat. He viscut moments inoblidables. He fet moltes fotos. He estat més feliç que trista. M’he il·lusionat. He gaudit del sol, de la mar, dels amics, de la feina. He gaudit de viure.

També n’hi ha hagut moments dolents, és clar, però d’aquest no me’n sol recordar gaire. A nivell de bloc, ha estat un any més productiu que els dos anterior i, malauradament he hagut de privatitzar aquest raconet meu, estic contenta, més contenta que mai de tenir-lo, de mantenir-lo, de gaudir-lo.

I el meu recompte anual és talment així:

He estat en 8 (+1) països (el +1 indica que a un d’ells només he estat en alguns dels seus aeroports.

He agafat 38 avions (increïble, he superat el meu record personal de l’any passat!).

He trepitjat 14 aeroports (+ el meu).

No m’han perdut la maleta en cap dels viatges.

He anat en 1 vaixell.

He passat 15 dies a la mar.

He dormit 68 dies fora de casa.

He gaudit de 3 illes (+ la meva).

He tornat 1 vegada a Creta (cosa que ja comença a ser una tradició! Espero que perduri!).

He anat a 2 noces i 1 funeral.

Han mort 2 persones properes i han nascut 4 criatures d’amics propers (Ah, el cicle de la vida...).

No he complit el meu propòsit d’acabar la tesi. Però no passa res, perquè ja la tinc quasi acabada i sé, sí, sí, que l’acabaré en 2012. Sona tan bé 2012...

A la foto, detall d’un carrer de Rethymnon, a Creta. On si no?