divendres, 30 de juliol del 2010

De successions matemàtiques i aniversaris

El 18 de juliol de 2008, va començar el meu periple cretenc, quatre mesos per fer feina a temps complert en la meva tesi.

El 23 de juliol de 2009, va començar el meu actual contracte laboral, després de quasi set mesos d’atur.

Per tant, el 28 de juliol de 2010, hauria d’haver passat qualque cosa important relacionada amb la meva vida professional.

Doncs no.

La meva ment quadriculada, fruit del meu passat matemàtic, estava convençuda de que aquest esdeveniments formaven clarament part d’una successió matemàtica.

Doncs no.

Llàstima.

En qualsevol cas, ja que el mes de juliol 2010 no ha complert les expectatives matemàtiques desitjades, aprofitaré el dia per celebrar el 150 aniversari del naixement d’Alfons Mucha (el passat dia 24). Cosa que no té res a veure amb lo anterior, però que google va celebrar així:

Meravellós.