dijous, 5 d’agost del 2010

Wifis curioses

Vos heu fixat qualque vegada en el nom d’algunes wifis que circulen lliurement pel nostre entorn aeri?

Jo sí.

I, darrerament, col·leccionar nom de wifis curioses s’ha convertit en una de les meves estranyes aficions com en el seu dia va ésser col·leccionar tiquets d’autobús que sumessin 1,70 euros. En qualsevol cas, aquesta nova afició meva es podria incloure com a subapartat de la meva afició a col·leccionar paraules, perquè alguns noms de wifis són literatura pura. Perquè, no em digueu que no, s’ha de ser molt poeta per nomenar una wifi com “Càpsula del Temps de Philippe CURY”?

Hi ha altres denominacions més habituals, com posar a les wifis noms propis o combinacions de lletres i números, però n’hi ha que són tan frikis que ho han de fer públic:

També n’hi ha de ben divertides:

O que es creuen estupendos:

N’hi ha que són ben complicats. O ben currats. O que realment volen dir qualque cosa en un idioma totalment desconegut per jo.

Però, sense dubte, el “número un” de wifis amb noms curiosos és aquest que vaig trobar far un parell de mesos estant a Creta. On si no?

2 comentaris:

JaviMS ha dit...

Eii!! Es teu blog no deixa de sorprendre'm!!! :-D
Poques feines tens tú i te poses a recopilar noms de wifis!!! Aiss!!!

illa ha dit...

És que no ho he pogut evitar, en molt poc temps he trobat noms tan curiosos, jejeje!