diumenge, 21 de novembre del 2010

De músiques i arbres

Aquest dies, durant els quals m’estic plantejant el futur (més o menys incert) dels meus cinc (sí, CINC, 5!) Ginkgos biloba, he descobert de pura casualitat (existeixen les casualitats?) que aquest interessants arbres són quasi protagonistes (almenys actors importants) del vídeo d’una cançó que m’encanta, “Song beneath the song” de Maria Taylor.

Sincerament, per jo l’únic interessant del vídeo són els arbres, per la resta no m’ha atret especialment (visualment parlant, musicalment ja he dit que la cançó m’agrada, i molt), però val la pena veure’l per gaudir de les fascinants fulles d’aquests no menys fascinants arbres.

I em demano, arribarà qualque dels meus petits arbrets a convertir-se en un gran arbre com els que apareixen en el vídeo? Sí, espero que sí. L’únic que sé és que no serà en els cossiols on ara mateix habiten, ni en el meu petit balcó. Llàstima.

A la foto, els meus cincs estimats i mimats ginkgos. Gaudiu de la música. I dels arbres.