dimecres, 30 de març del 2011

Explosió primaveral

Fa un parell de dies em demanava a jo mateixa quan (o millor dit, si) tornarien a sortir fulles dels meus Ginkgos adults, després de perdre-les fa uns mesos ja. No veia cap signe de nova vida en ells, només una tija forta i marró allà, en els seus cossiols, viva però (aparentment) dormida. I ahir, de cop i volta, em vaig sorprendre de trobar el meu Ginkgo #1 (perquè va ser el primer que va néixer fa molt de mesos ja) talment així


Tota una explosió primaveral!! Mirant bé Ginkgo #2, #3 i #4, vaig intuir un començament de nova vida verda allà, a la punta de les seves tiges (Ginkgo #5 no ha arribat a perdre totes les seves fulles aquest hivern, suposo que encara és massa jove). Definitivament, aquests bosc de ginkgos omple de goig el meu dia a dia.

I, a més, el meu julivert que fa sis mesos tenia aquesta (trista) pinta, ara està tan exultant com així:

I ahir vaig anar a la farmàcia, així que estic preparada: pol·len, ja pots començar a volar als meus voltants, perquè enguany em trobaràs ben preparada!