dimarts, 20 de setembre del 2011

En el meu parell de suro

Sempre havia volgut tenir un panel de suro, però mai no l’havia tingut. Fa poc més d’un any, vaig aconseguir un: a partir d’un tros de suro que pul·lulava per ca els meus pares i un tros de fusta que pul·lulava per ca nostra, vàrem crear aquest panel que podeu veure aquí a la dreta. Tot d’una se va omplir de paperets i records, coses vàries que es mantenen o van canviant segons passa el temps.

A dia d’avui, en el meu panel de suro hi ha:

- Una ferratina del lloc on faig feina
- Una postal que vaig comprar a l’aeroport de Viena de Gustav Klimt (autor del famós El petó)
- El cartró de la xocolata més bona que he menjat a la meva vida, que em va dur la meva germana de Suïssa fa un parell d’anys (i que mai, mai més he tornat tastar): xocolata amb caramel i un punt de sal
- Dos postals d’Alfons Mucha
- Un paperet amb un recordatori d’un regal que he de comprar
- Una polsera (o era una turmellera?) que vaig començar fa mil anys i que no sé si acabaré qualque vegada
- L’entrada al concert de Jorge Drexler de l’estiu passat, firmada per ell mateix
- L’entrada i el mapa del recorregut del gorg de Samarià, el meu repte cretenc personal de l’any passat
- La (sublim) etiqueta d’una camiseta que em vaig comprar l’any passat
- Una postal d’un estudi d’art venecià, on vaig comprar una làmina gondolera que il·lumina la meva habitació
- El nom de les medicines que he de prendre per la meva al·lèrgia a la primavera
- La tarja d’un restaurant grec (com no) de Ciutat
- Un tiquet del Carrefour (que probablement ja podria tirar)
- Un calendari de 2011 que quasi ni miro
- Una postal que vaig comprar fa mil anys a Tenerife de la meva flor favorita, Strelitzia reginae
- Un llibret sobre la protecció de la tonyina vermella, obert en la pàgina d’espècies marines en perill d’extinció i espècies alternatives de consum

Uff, sí que hi ha coses en el meu panel de suro!